hur kan man vara så blind?

Jag fick reda på att mitt ex varit otrogen ett flertal gg under vårat fem år långa förhållande! Tjockt med käftsmäll!!!! Vassegooo...Sådär två år sedan vårat förhållande gick i bitar. Jag ska inte försöka framstå som om jag är heliga maria, för det va jag verkligen inte, men jag låg iallafall inte med andra! Jag 15 bast, fattade väl inte det då.. bara jag fick hänga med min kille som var sex år äldre...en liten fjortis som blev så otroligt kär i en äldre grabb!! Inte konstigt att det blev som det blev..gud ja vad jag tyckte det va ball!! Bil och egen lya...gud ja!! haha, jag minns det som igår!! mamma och pappa ska vi ju inte snacka om!! Jävlar vilket liv! Ja,  nu fick jag pratat av mig lite om det! jag kommer alltid att minnas våra år! Jag kommer alltid att ha minnena i mitt huvud! Jag växte med dig ju!!! Men men, tjockt med käftsmäll!!


Heliga Maria kyss dig i häcken! Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0