Jag är krullig!!!....som fan!!!

Tja, va hos martina igår på hennes skola i malmö!! Hon permanentade mitt hår!! Det blev bra!! tack martina!! Tror jag var en snäll kund!! Det blev faktiskt jätte bra, lite coolt sådär!!! Tack igen!!! Kryllihg är jag!! Like hell!!
jag va ledig igår så jag och linnette stack in till malmö vid tio tiden, var klar cirkus halv tre. Sen stack vi till sibylla och käka!! Mimmso käka på sibylla!! Fy fan vad fint det va!! Sen blev det te drickande hemma hos mig, lite lösgodis med!! Fint!!! Sen prövade jag lite outfiter till alla kommande festligheter, men kom fram till att jag inte passade i någonting!! Jävligt tråkigt, mega tråkigt och dyrt! Vad händer lixåm? vart vill jag komma??
LÖN I MORGON!!! TACK! Då ska det shoppas, hahaha, nä bara skoja!! Lite nödvändigheter bara!
Nu måste jag göra mig fix klar!! Börjar tio idag!! Ciao bella mina älsklingar!! Ha en underbarr dag!! Det ska jag ha iallafall!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Martina

som jag sleeeeeet! men det blev fint iaf :) tack för du ställde upp ;) wooooow!

2008-10-23 @ 21:37:54
Postat av: mika

du får lägga upp bilder på ditt hår. ;P

2008-10-23 @ 23:18:21
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0