jag äter..

I dag är det 1 oktober! Trevligt värre!!! Hösten är verkligen på ingång, mysigt...samtidigt lite ångest!
Idag är det onsdag! Jag har varit hos mommi och ätit frulle, varit ute med hennes dog! Varit ute med min egen dog! Jag har renbäddat, sminkat mig och nu avnjuter jag en kopp te! Jag är inte så förtjust i te egentligen men när man fryser är det fint! Snacka med alex R på msn, tycker synd om dig! Knät blir bättre, jag lovar!
Till helgen blir det nog tages, lördag morgon blir det försäljning av kläder! Hur fan ska jag palla...men jag vill!!
Sen på kvällen är det fest hos lasses ex arbetes kollega! I lund är det!! Mycket lund känner jag! Ska även till lund i dag med mommi och shoppa...hon behövde något nytt!! Sen på söndagen blir det nog chill...tror jag! sen är det fest med jobbet på måndag...my god!! Party like a rock star!! Jag ska hjälpa alleballe med banman lådor nu halv tolv...hon flyttar i morgon ju...blää...ska inte alls bli kul ju! Sen nu kl tolv ska bjorne komma och ta en fika!

Ja, har ju då fått frågan om jag äter av några stycken och ja jag äter SOM FAN!!!
Ska börja redogöra vad jag äter här. Så slipper jag förklara. MOMMI JAG ÄTER.


Onsdag 1oktober -08
Frulle:
2 dl yoghurt
1 dl hallon
2 knäcke
3 msk keso
2 skivor skinka
1 msk leverpastej
gurkskivor

MellanMål:
1 frukt, 1 l vatten


Lunch:
1 pita bröd
1½ dl keso
4 skivor skinka
rödlök
tomat
gurka
sallad


MellanMål:
1 frukt, helst 1 liter vatten


Middag:
1 kycklingfile
1 bakad potatis'
1½ dl keso
Champinoner
sallad
gurka
tomat


kan avvika i dag! andra planer i kväll!!
pusstja! LOVE

Kommentarer
Postat av: Martina

du är inte sugen på permanent? ;)

2008-10-02 @ 14:23:43
URL: http://msred.blogg.se/
Postat av: Anonym

party like a rock star, räta takter det mimmie =) jo men det har löst sig nu, allt är bra! :) jag hoppas att du också mår bättre nu! Har lagt in bilderna på facebook nu också snygging!

2008-10-02 @ 21:58:13
URL: http://juliaforsure.blogg.se/
Postat av: mimmso

jag vill martina..jag vill mer än gärna permanenta mig!

2008-10-03 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0