Jag döör, på riktigt nu!

Helvetes skit! Jag o lasse kom hem precis från väla!! Jag fixade en ny mobbe! En jätte fin en samsung! Men jag gillar inte att det är sån dära touch grej, jobbigt ju...ialla fall så står vi där skrivit på och allt!
Så frågar lasse jaha får vi den nu då eller?`Nä, det fick vi ju då inte för att den är slut typ överallt...jag dör!!
jaha jaja, gud i london vad jobbigt...han sa att han kan fixa så att jag får den på posten på torsdag!!! amen va?? jag menar okey  det var snällt att han kan fixa det tills torsdag men hur fan ska jag klara mig utan tills torsdag?? Helt sanslöst alltså! Låt dagarna gå snabbt för helvede...jag vill ha den nu..jag vet jag tjatar som ett as, men jag får flipp ju!
Jag va hos soffan idag en sväng! annars har jag bara städat och varit hos mommi!

Tack som fan lars för mobilen, fast jag inte fått den. Jag älskar dig


pusstja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0