Jag lever om ni inte får tag i mig

min mobil har supits bort. jag är helt förstörd.
Mitt liv är som bortblåst, min mobil är bortsprungen...antagligen på tivolis mörka golv.
stackars dig min lilla du...
I kväll får jag en ersättare. En ny kompis. Jag längtar, känner mig helt naken.
Så kompisar om ni inte får tag i mig så är det för att jag inte har någon cellphone!
Nytt nr kommer i kväll, men jag har ju ingens nr längre...help me..
den goda nyheten är väl att jag hade en toppen helg + att jag ska få en ny mobbe!
Ja  nu vet ni varför jag inte är anträffbar! Fixas strax! See ya

Kommentarer
Postat av: alleballekung

varför läste jag inte detta innan jag ringde dig i dag?! trodde du hade en pakt mot mig. ha ha haaa



ringer hem till dig nästa gång :)



2008-10-13 @ 23:35:17
Postat av: mimmso

haha ja gör det gumman, jag kan inte nå dig ju...

2008-10-14 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0