Kärleken ser inte med ögonen utan med själen!

Jag tror att jag mår bra! Gör jag det? Aa, jag tror det i allafall! men i bland känns allt så hopplöst och tråkigt.
Jag önskar jag var yngre igen, då va allt så enkelt och behagligt! Jag är så dålig på att ringa folk, jag har dåligt samvete för det, varför ska det va så svårt MIMMIE?
Konstig är jag....
Tisdag idag! Jobbat med melle, nathalie och kära Alex! Du ska dra snart, fy fan vad tråkigt!
Så är det, man kan inte ha det bästa alltid!!! Jävla konstig känsla bara!
I morgon ska jag permanenta håret hos Martina! ska bli jätte spännande  måste jag säga!!
Ska vara i malmö kl elva!! så det blir ingen sov morgon i morgon heller!! det kan jag fet hajja!!
Helgen som gått var kanon!! Eller hände inte allt för mycket faktiskt!!  nästan en vit helg!!
Inte mycket alkohol på min tunga inte!  Jag är så sugen på ett glas oboy...ska jag eller ska jag inte...
tittar på fotboll...man u- celtic...roligare kan man ha det!!!  En cigg kanske?? nä det är så helvetes kallt ute ju!!! fy bubblan!!! jag vill ha värme!!!



Du får inte ha mig som en dröm, jag vill ha dig verklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0