Mys fredag.

ikväll blev det mys! Jag, lasse, malin, jocke! tack för en go fredags kväll!
Kolla idol och sa massa fula ord! lasse kan vara grov i munnen.
Denna dagen har varit behaglig! Fixa mommis jeans på jobbet! fika lite..sen hem, in i bilen till soffan!
det funkade bra med akke och jocke idag faktiskt! Kul.
Sen myste jag o lasslo lite...sen fixa vi lite käk, det ända jag kan göra blev det!! gissa...KORVSTROGANOFF!!!
Sjukt fint, jag och lasslo älskar det!

Ikväll innan malin och jocke kom så låg jag och lasslo och lyssnade på musik på youtube.
Vi valde varannan låt! Jag valde en, sen han och sen jag igen...ja ni fattar...
ja så när vi sjöng som mest till en låt så kollar vi i hallen så står älskade malin o jocke där i hallen och små flinar!! haha, lasslo blev lite röd i huvudet!!! haha...lilla hjärtegullet!  ja det är då det jag och min raring brukar göra på vår fritid! Sjunga och låtsas att vi är värsta popsnörena!! haha..kul va det iallafall!!
Nu ska jag nog hoppa i sängen, som sakt så är det jobb i morgon till fem!! Ska bli rätt så trevligt! Kommit fram till att jag är rätt nöjd med mitt jobb i allafall!!  Ätit lösgodis i kväll, gott är det. men varför fåt jag sådan ångest? Kan någon säga mig det? man måste få äta något gott ju..min mat noja..så fucking jobbigt.,..
Nä, nog för popsnöret ikväll!
Sov gott ikväll alex. Tänker på dig!

PUSSTJA!!! LOVELOVE

Kommentarer
Postat av: mange

saknar dej vännen....

2008-10-12 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0