Osminkad till vardags?

I går jobbade jag 10-20. Gick bra! Hade inte så jätte mycket att göra bara!
Matso var sjuk, Alex är knä skadad. Tjockt med skador på jobbet...
Igår morse kom magnus! Vi tog två cigg sen skulle hon åka och fixa frillan och jag käka! Trevligt.
I går på jobbet hade jag bara lite ljusrosa läppglans och rouge!! Kändes så lagom faktiskt! Skulle kanske börja köra det till vardags kanse?! Så blir det mer krydda sen på helgen när man tar mascara och allt det dära!!..ah va fan vet jag egentligen..I går kväll blev det chill! Hoppade nog i säng redan halv elva! Sa adjö till Alfred i onsdagskväll, jag hatar att säga adjö. Men ibland måste det ju tyvärr göras. jag var och fikade med en god vän i onsdags, det var jätte trevligt! KÖåte en hel påse med skum! Jag åt upp den påsen på ett nafs..ggrr..
idag är det fredag! Thank god it is friday!  Sen ledig helgen! tjohooo...nice price!!
Det tråkiga är att jag känner mig lite krasslig...piss! Blir nog utgång i kväll! men mår jag såhär så kör jag tack!


Måste prova lite kläder nu tills ikväll!


FRIDAYFRIDAYFRIDAYFRIDAYFRIDAYFRIDAYFRIDAY


LOVELOVE

Kommentarer
Postat av: alfie

du åt inte upp all skum! jag tog den sista i dag när jag packade upp :D hihihi det låg en bit kvar i påsen! haha

2008-10-03 @ 17:05:06
Postat av: martina

är du ironisk? :P haha

2008-10-04 @ 11:25:23
URL: http://msred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0