undras vad som händer med mig..

ja, det kan man verkligen undras!!?? jag hänger inte med själv riktigt! Dom senaste månaderna har jag gjort så konstiga drag! jag har gjort saker som jag inte någonsin kunnat tänka mig att jag skulle göra! Jag har tillåtit mig själv att göra saker som jag är helt emot oxå. Du har påverkat mig till att göra saker som jag inte vill.. men jag har ändå gjort det...varför?  ja jag fattar verkligen noll... typ september oktober har varit lite annorlunda... jag vet inte hur jag ska skriva här riktigt för att ändå kunna förklara men inte hänga ut mig själv helt och hållet...
amen lixåm, ut och festa varje helg? lyssna på musik som inte alls tilltalar mig egentligen... ja jag vet detta låter som ingenting konstigt alls!! MEN, det är så mycket mer.....det är runt omkring mig och i mitt huvud!! jag måste köpa nytt hue! har du något?? Vart får man tag i ett nytt hue

jag jobbar ett till åtta ikväll!! Ska bli kul å mysigt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0