2 farväl idag

Idag hämtade mina vänner våra kattungar!! Lasse är lite ledsen faktiskt!! Molly med tror jag..
jag med lite, men det är rätt så jobbigt med dom och akke, han bara jagar dom som fan!!
Vicky kom vid ett idag och hämtade Sässy!! så söt! Men namnet ska bytas!!
Sen i kväll kom sara och sofia och hämtade mojje!!! Visst är det fina namn? det gjorde vi bra alexvännen!! synd bara att mojje va en tjej!!! haha, känns som vi inte hade så bra koll på könen alex!! haha..
idag jobbade jag fem till åtta..skulle egentligen varit ledig!! menmen..tiden gick rätt snabbt.. fixade klart skylten som matte inte hann göra klart! blev helt ok faktiskt! idag har det varit en deppig dag tycker jag..jobbigt med såna dagar..fy tusan.. känner mig lite kluven på om jag har gjort rätt val här i livet....mitt humör är konstigt! typ idag känner jag att jag har en sån tråk dag som idag, men i morgon kommer jag säkert ha en toppen dag!! Snacka om humörsvängningar..stackars lasse.. vilken kanon fredag jag hade förresten..mega skoj!! lite på lyset kan man säga!! hahah.. jag vill ha sommar...
love...

Kommentarer
Postat av: a .

ja, lite sorligt är det att bebisarna är borta :(

jag fick i af också säga hejdå till dom!



vilken tur att du och jag har haft tråkdagar båda två. det är bara för man jobba 17-20. lovar!!



2008-09-09 @ 23:12:41
URL: http://alleballekung.blogg.se/
Postat av: mange

naw.. så fick jag inte sagt hej då... naw.. saknar dej gumman.. a längesen nu... måste prata en dag:)

2008-09-11 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0