Berättade jag om köttbullen?

FREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAG !!!
OHH, thank god it is friday skriver jag denna fredagen oxå!! vad nice!
Jag är ledig helgen och det ska bli nice väder! kan det bli bättre!!??
Ikväll blir det nog ingen utgång tyvärr, ska på partay i morrn ju.
Men det hade varit kul, jag hade kunnat köra...någon som vill på??


Bion i går var så bra!! Haha, den va mega kul!! Lassetheknife skrattade oxå! men det va lite äckligt när dom skulle böga sig, faktiskt! Tänk och spela in den lixåm!
Inget illa menat mot homosexuella, absolut inte!


Här om kvällen när jag kom hem från jobbet så sa Lasse kom, jag har en sak till dig!
Jag bara okey! Så gick han och hämtade det ur kylen...hmm tänkte jag!
vet ni vad han kommer med i en napkin? Jo, en mega jätte köttbulle!! Haha...shit alltså!
Jodå, han hade köpt hem en köttbulle till mig från något ställe där dom brukar äta lurre med jobbet.
ja, jag lovar den va jätte stor, ungefär som en negerboll ni vet!?


Jag skulle vilja dela med mig utav en låt som jag fått av en killpolare! Men jag ska fixa den någon annan dag så ni kan få höra, ja dom som förfestat med mig dom senaste helgerna vet vilken låt det är tror jag! Ingen party låt direkt men den är så bra!


THANKS POPPI! Tack poppi för att du sa några visa ord till mig igår, det fick mig att tänka till. Jag tror på självständigheten!!   LOVELOVE     FRIDAYFRIDAYFRIDAYFRIDAYFRIDAY

Kommentarer
Postat av: julle

haha, yes nu är jullans hår krulligt! okej, men hör av dig om du vill låna någon klänning =)

2008-09-19 @ 13:57:39
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0