Det går för fort...

Mimmie Lennartsson, nä jag vet inte...Fru Mimmie?
Min hjärna skenar iväg ibland, ofta...
Jag hinner inte med själv.
Nej, jag går inte i giftastankar, gud nej.
Det är hjärnan...mommi Mimmie?...mormor Mimmie?
Nä sluta...
Jag vill inte bli vuxen. Alla skaffar barn höger om vänster tycker jag..
Måste man bli vuxen?
Jag läser en bok som heter Rädsla! Jag fick den av mommi här om kvällen för jag berättade om mina tankar för henne!
Det är faktiskt en bra bok, den får en att fundera till lite!
Jag har ju blivit mimmie the disco girl!!


Appropå en annan sak, jag hade ju blivit mega rik om jag hade öppnat en grönsakshandel! Jag menar så mycket frukt och grönt jag handlar varje dag så hade det nog fan gott i hopa!!
Ja, det är helt sjukt vad jag handlar!!

Jobbet var så segt idag, när klockan var tre ville jag att någon där uppe skulle komma och hämta mig, någon från ovan då.. ja det var hysteriskt hemskt....inga trevliga kunder heller direkt!!
I morgon är det ny vecka, jobb som vanligt mån-fre! sen är jag ledig helg för en gångs skull!
Då blir det åka av!!





För någon som du kan jag lämna allt.
Kan lämna hela världen.
Du kommer aldrig kunna hålla mig tillbaks,

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0