FRIDAY=OVER

Fredagen är över!! tack för en toppen kväll girls!! Förlåt jag satt på en park bänk i en dryg timma!
Lite för krök hemma hos mig, sen hämtade Fredde oss vid halv elva tiden har jag för mig!! Asså, sorry för det jävla oljudet vi höll i bilen!! Men thats the way it are!!! Ja, då blev det tycho!! träffa lite klass kompisar sen högstadiet.. Higlander, Johan Holm, mfl..mycket trevligt!! Ja, sen blev det då Tages!! Där är alltså fan trevligt! Sen kom Linus och hämtade oss vid kvart över tre tiden!! Somnade nog tjugo i fyra, 4 timmars sömn i natt!! Det är långa bollar på bengan det ta mig fan!! Klädseln bestod av ett par svarta skinny jeans, svart body, ett läckert halsband och sist men inte minst ett par monster höga skor!! Ja, givetvis min röda lilla party väska!! den har varit med mycket!! Ja, nog om kvällen igår!!
Måste bara tillägga att jag förstår inte hur du alfred pallar vara igång i bilen på väg hem!!! haha crazy, själv sitter man halv sovande medans du kör pardy hardy....hahaha...kul va du iallafall!!


Aaa, idag blir det jobb 10-17. Känns ju mega kul!! NOT....
Jag har precis ätit frulle...va på ica i morse när jag va ute med akke, poppi kom förbi!! han skulle handla bullar sa han!!
Jag vet, poppi JAG VET att du skulle kolla om jag var kör duglig.
Jag snackade med mommi i telefon när jag gick till ica nämligen, så när vi har lagt på har hon säkert sakt till poppi att jag skulle till ica, så har hon sänt ut honom att kolla mig!! I KNOW YOU!!!!!


Malin, hoppas ni får mega skoj på maskeraden i kväll...jag vill med...


Ja, nog om mig!! Undras om min man älskar mig!!! .....kär å galen...klockor börjar ringa...

LOVE DUDES!!!!

Kommentarer
Postat av: a .

hahaha vadå höll jag låda i bilen hem?! har jag inget minne av. jävla minnesluckor!!!!!!!!

2008-09-13 @ 11:18:28
URL: http://alleballekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0