fy fan vad skankigt..

Fy fan vad skankigt, jag å allr va och käka på barbaros precis, ja fy  fan vad äckligt det var! Förlåt yanis men det va fan inte fint idag. Jävligt typiskt ju, jag som typ aldrig äter sån mat längre så bara för att jag skulle festa till det lite ikväll så blir det piss. Min mage värker som om den ska spricka....gud vad jag gnäller..¨
Lasse sa att jag tagit hans plats precis, soffan är till oss båda eller?

Igår va jätte trevligt. Hans körde oss till dösjebro. Jag, Pernilla, Emil, och Lasse!!
sen tog vi tåget därifrån till Ängelholm och sen taxi ut till kära Klitterbyn! Gud vilket mysigt ställe!
Jag hade köpt med lite färdkost! Vars en jordgubbsklubba!! Hahaha, tror jag blev lite lullig på tåget för en sekund!
Vi var jätte fina alla fyra faktiskt! det bjöds på mingel, skumpa, middag, underhållning och sist men inte minst Prebens Pågar! Riktigt bra va dom fan!! Lassetheknife va på G.!!!  Sen hämtade bussar oss kl 24.00. Då var det dax för hemfärd!
Jätte lagom var det att åka hem då med tanke på att det nästan tog två timmar...drygt..
Det första jag och lasse gjorde när vi kom hem var att ta fram två dippor ur kylen, fram med chipsen...KLARA FÄRDIGA GÅ.........KRÄNG!!! Ja det va helt sjukt vad vi krängde, sjukt fint! Det var faktiskt lite mysigt, lite udda för att vara jag men sjukt kul!! Pernilla titta nu....FASHION.....kommer du ihåg!!!!.....FASHION....

Idag kl halvelva hämtade jag upp poppi med limosinen...haha..sen bar det i väg till Bjuv! Syrran och några av hennes vänner sålde kläöder utanför deras villor, jätte fräckt såg det ut! ja, så syrran tyckte ju att jag skulle va med och sälja mina avlagda kläder...jovisst tänkte jag! men kom där folk???? NÄ; det gjorde det inte direkt! Jag fick då sålt ett par puma skor, ett par cityshorts, och en tröja som inte är min egen ens..haha.. 180 kr eller något sånt blev det!
Jo då, så va det med det! Syrran och jag röka och drack sjukt starkt kaffe för det mesta hela dagen känns  det som! Men det var en mysig söndags aktivitet!!  Mycket bättre att sälja i Lund på esplanaden...nä jag vet det heter nog inte så,,,men nästan kanske.. där fick jag sålt för 1200 ungefär sist vi va där!!  Då är det kul!

Jaha, jaja, måndag i morrn, mega tråkigt ...fy för helvet.
Alle  stack för en stund sedan...snart flyttar du...sad...
trött jag blev, ingét bra på tv i kväll heller...tråk..

kom på nya nam till mina barn om jag får några...Love och Cornelia, men jag gillar mest Olle och Alice mest ändå



LOVELOVELOVELOVELOVELOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

alice har jag paxat. fast i ofs, jag är alldeles för ego för att ha barn! he he /alle

2008-09-22 @ 00:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0