HÄRLIGA HÖST

Hösten är på väg..jag tycker det är mysigt. Mysiga stora koftor och tända ljus inne på kvällarna..åhh jag tycker det är jätte mysigt! Men det behöver ju inte regna och blåsa! Det får gärna vara kallt, bara solen skiner och det är något så närt vindstilla!
jag har haft en rätt så tråkig måndag faktiskt..blev så jävla sur när jag kom hem.
Varför är det bara jag som ska städa? jag blir så jävla arg..för fan hjälp till. Annars kommer detta aldrig fungera.

Gunvald Larsson, kom till mig i egen person tack.!! Det hade ju varit ljuvligt.
Så manlig, så hård, så kall. Kort och gott, jag vill ha dig.

Kommentarer
Postat av: martina

Dig till permanent hade varit skitbra! :D

2008-09-16 @ 06:33:46
URL: http://msred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0