Home igen...

jag hittade en svart!!! glad jag blev!! så snyggt med en sån tunn en!! Tjohoo...
Det blev kinesisk buffe!! Jätte gott! Min mage klarar inte så mycket käk bara, så den är typ sprängd fylld!!  
Alfred ska komma till mig om en stund!! Vi ska till sysytemet;  sola står oxå på listan!!
Gud, vad jag är mätt!!! Vi gick in på hemtex oxå mommi handla lite!! Mega kallt var det fan!!  
Sen ringde poppi och frågade om vi kunde handla revben till honom!! Ja visst kan vi det!!! Han är så rolig ibland alltså!! För fan FARSAN!!!! Sköt ditt, så sköter jag mitt!!! Önskar jag hade kunnat stå för det oxå!!
Nä helt seriöst, jag måste dra mig ut med akke nu...bara en cigg först... see ya soon    LOVE

Kommentarer
Postat av: jullan

tack snygging, haha party! jag älskar att läsa dina inlägg, får mig ett gott skratt varje gång :)

2008-09-12 @ 15:17:31
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0