Idag är en sådan dag då jag inte vill leva

Idag mår jag skit, jag orkar inte mer..varför kan jag inte bara få vara glad och sådära lycklig!? Det är ju sådär som jag egentligen oftast är...sprallig, skrattandes!
Men inte idag, idag är jag empty! Ingenting är kul, jag vet inte vad jag känner, inte hur jag mår.
Åhh, hjälp mig...någon som kan radera min hjärna och lägga in lite rosa sockervadd och lite glitter i stället!?
Jag älskar glitter, rosa ska det va! Undras om alla människor på jorden känner som jag gör just idag!?
Ja det är mycket tjat från min sida idag, men jag mår kass...på fyra sekunder kan allt förändras!
så ska man jobba 10-18, det förhöjer ju verkligen min glädje idag..
lasse ska käka middag med jobbet sen skulle dom kanske se på malmö-hif, eller hif-malmö, eller hur fan det nu va...
nu måste jag dra mig ut till bilen, köra å tanka å sen in på ica maxi...sen stå och jobba i en evighet...
snälla du där uppe, plocka upp mig....kör du motorcykel är det bara ett plus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0