Jag har tagit beslutet!

Hur skönt tror ni att det är att ha en morotsbit som sitter fast i ryggen? På en skala av 1-10 kan jag säga att det är 10. LÄTT. Jag har kommit fram till det nu. Jag ska sälja min älskade pärla. Min bil ska bort, jag ska leva som en kung ett tag. Sparar så sjukt mycket pengar på att sälja det monstret jag har! Ska sälja den och köpa något skrot för kanske 40 papp. Gud, vad skönt det är när man kommit fram till något! Härlig känsla!! Känns lite små konstigt ändå. men va fan.

I natt sov jag 9 h. Sjukt! Varför har jag då varit mega trött hela dagen? har jag sovit för mycket kanske? kan man verkligen det? Packade upp en massa Lee jeans till kidsen idag. Fick in ett par baggy till flick, ja dom va så söta. Hade jag haft en tös så hade jag köpt dom till henne på bumsen. Provade lite jeans idag. Så mänga man vill ha egentligen.. Måste komma på något bra att köpa till Lasse nu när han fyller 25 strax..
Shit 25 år?? Välkommen till vuxenvärlden känner jag. Min karl blir 25. Undras om han känner sig vuxen...lille lasselasse love you!!

LOTS OF LOVELOVELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0