Jeans, denim!

Jag älskar mitt hår just nu! bara väx för fan!!!
igår var en trevlig dag! Jag hade så mega kul på jobbet! Ja jävlar vad vi sålde jeans! det var bara så kul! jag bara öste på kunderna jeans! ja det va helt magiskt! ja ni undrar kanske vad det är som är så magiskt! men det är en sådan känsla att sälja jeans, hjälpa kunden! Åhhh, i love it! Låt det komma lika mycket jeans kunder idag!!!...hoppas...


Partayet hemma hos sis var mega trevligt! satt och snacka med sisen, vi hade mysigt! även poppi verkade ha trevligt!
Det bjöds på jätte god gryta, efterrätt mm...ni ser trevliga ut mina syrror måste jag säga!
Julia, du är för kul ju! haha, så söt!!
Ella om du nu av någon anledninig skulle läsa detta inlägget så måste jag säga att du har så fint i ditt hus!
Presic så där trendigt som jag vill ha det! mega toppen! Absolut!

Jag måste gå och borsta tänderna sen är det jobb!!
SEE YA!!! LOVELOVE

Kommentarer
Postat av: julle

MIMMIE gumman, du är så härlig :D hade jätte mysigt med dig och jag har börjat lägga upp bilderna, de amdra är snart uppe också. Ha det bäst!

2008-09-28 @ 13:01:29
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0