KÄFTSMÄLL!!

Tja!! Torsdag, tjohoo! Härligt tycker jag! ja i ikväll ska jag och lassetheknife på bio!!
jepp, Malin, det nya bio paret!! haha, ikväll blir det Patrik 1,5 år! Ska bli kul, tror vi kan få några goda skratt faktiskt!
Jag jobbar till sex ikväll, mindre kul! men jag har en del att göra på worket idag! Packa upp och fylla på!!
jag tror att min chef blev sur på mig igår. Jag stod på barn avdelningen, va så sugen på en läkerol så jag gicg jätte snabbt ut i lunch rummet och hämtade en! Jag lovar två sekunder var jag borta! Inte en kund i sikte. Självklart när jag kommer ut står min boss där och pekar med fingret! FY!!!
berättade som det var att jag var så torr i halsen!! KÄFTSMÄLL till Mimmie.


jag måste dra, måste fixa huet!! puss lovelovelove!!!

Kommentarer
Postat av: alleballe

hahahahaha

2008-09-18 @ 14:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0