RÅNADE!!!

Igår blev centan rånade...haha vilket påhitt!!! Det är sant!! foto affären, stackars dom..
precis innan stängnig så hade det typ sprungit in en man och dragit upp en kniv framför personalen..jag hade fan dött!! iallafall kissat på mig.. han hade fått med sig en del kontanter!! Fy vad läbbans!! Tjockt med polisbilar utanför lilla centan, tänk vad många heta poliser där kanske varit!!

Min dag idag har nog varit helt okey faktiskt!! Sune min älskade sunis kom in och visade sin bebba!! Gud i london vad söt den var..så luktade jag på den!! Riktig bebis doft...i like... jag vill med ha en bebba..lite senare kanske!! Isak var namnet på hennes nya guldklimp!! Lycklig såg hon ut att vara..en riktig mommi!! Men tänk ändå vilken skillnad i livet, måste tänka på en liten människa till...vet att det låter ego...men lixåm ändå..ja jag kan ärligt säga att jag är långt ifrån vuxen!!

Men med närmare eftertanke, måste man bli vuxen då!! jag vill ju vara ett popsnöre när jag blir mommi!!  En trendig mommi!!! jaja, nog snackat om det nu..det får vänta några år!!

Snackade med alex i telefon för en stund sedan, sen snackade vi på msn!!! Du måste tro att jag är lost i pannan... kan inte ta emot låtar!! Men det är sant alex, det går verkligen inte!!! Vill resa med dig..alfred...

Ingen jävel vill snacka på msn heller, alla kollar väl på den dära fotbollen!! Ja, jag är fortfarande kär i Zlatan...my god, så het!! Het som smet...
i morgon jobbar jag tio till sex!! Tänk om Zlatan kommer in..hahaha..skoja bara...fan vad paff jag hade blivit!! Eller om någon annan hade kommit in!!!!

See ya....lots of love...


Kommentarer
Postat av: pernilla

ha tjuckt med hemmafest mimmie, det är nice:P

2008-09-11 @ 21:04:27
Postat av: jullan

jenny med jonas gardell. hemskt det där med att centan blev rånat..

2008-09-11 @ 23:17:14
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0