ROCKSTAR!

My god, vad jag har varit trött i dag på worket...DAMN!!!
Fy fan, never again!! Dagen gick hyfsat snabbt!! Rätt så många kunder i butiken!!
Men fy fan, vad törstig jag har varit...


På jobbet var jag mega bomb säker på att jag absolut bara skulle hem till soffan och slappa!!
MEN, Pernilla ringde och frågade om jag ville med till Jerry där våra män ska tillbringa kvällen...okey då!!!
Men jag vet inte hur jag skla orka tror jag!! blir nog bara en stund där!!  perry ville dricka så jag kan väl vara sällskap!!
jag har precis krängt en pasta sallad som jag gjort åt mig!! Fin blev den, men jävla mycket rödlök blev det!!!
Idag känner jag att jag har lagt  alldeles för lite tid åt min vovve...dåligt samvete...vi har knappt myst.



ja, skratta ni men jag tror att jag var en rockstar i mitt förra liv!! dansar rockstarer porrdans?

Nu
har det hänt något med mitt tecken snitt känns det som...
ringde jullan innan och frågade om jag kanske hade kunnat få låna en dress!!
Hon ska skicka bilder till mig!! Du är för söt gumman...


jag måste vila lite nu....LOVE

Kommentarer
Postat av: jullan

naw mimmsan, kul att prata :) skickar bilder på klänningarna.. (:

2008-09-14 @ 02:16:56
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0