simply the best..

Lördag idag, jag har precis varit ute med akke!! Väntar på poppi! Vi ska till centan och gå och lufsa lite, kanske handla lite!! kanske en klocka till mig? Om jag har en jävla tur! Alle, va hos mig igår! tack för en alldeles lagom och mysig kväll!
Kommer sakna just det...men jag kommer och du kommer..visst!!??
Igår på jobb va det nog helt okey! Tiden gick rätt snabbt!
idag ska lassetheknife klippa sig!! Undras vad han ska ha på sig i kväll!!
Alle tittade på min outfit igår, ja den blev nog bra! Mycket svart, men det va ju  inne nu sa du!!

JA, nu måste jag fixa fejjan innan poppi kommer och hämtar upp mig!!


Vad vore inte en bal på slottet!!!    LOTS OF LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0