TACK, TACK FÖR EN HEJDUNDRANDE FEST!!!!

Tack alle för en fin fest igår, jätte trevligt! Tårtan eller tårtorna va toppen bra! Kaffet va fint, tur jag kom ihåg grädden! Sitter och käkar min leverpastejs knäcke! Riktigt fint! Ska dra till jobb strax...sen är det party + utgång ikväll!! Min älskade syrra fyllde år i torsdags...jag tänker inte skriva vilken ålder hon hamnade i! Det är sekretes behandlat!
Igår va jag, mommi, poppi i Landskrona och shoppa och lufsa lita! Mega mysigt! älskar er...

Det jag skulle komma till idag var att:
ALEX:

JAG KOMMET SAKNA DIG!





jag bara måste fixa klart frullen, sen måsta jag dra! TJADÅ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv hjärtat!!! tack för presenterna :D

2008-09-27 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0