TISDAG!

Ja, då va det tisdag! En vecka sedan jag lämnade våra söta kissekatter!! Skönt!!
Idag har jag jobbat till sex!! Fyllt på och lite sånt i butiken idag!
Jag längtar tills helgen...jag är ledig!!
På söndag ska jag hem till min sis och sälja kläder som jag inte använder längre!!
Måste gå upp typ kl sex, my god!!! vet inte hur jag ska palla med tanke på festen på lördagen. Men allt löser sig antar jag!
Johan på mitt kära jobb om du nu läser. så ja det är jag som skriver!! du är för go ju!!
haha. Matte börja blogga!!!
jag har inget att skriva idag!! mer än att jag är mega trött!!   LASSE HADE STÄDAT IDAG!!! Det va som fan, duktigt paff blev jag!! Det blev han nog själv oxå!! han ringde till och med till jobbet och berättade att han hade gjort det!!
Hallå, jag måste ha en dress tills lördag. Vad ska jag göra? Hoppas jullans är fina!! Jag behöver lite lön känner jag. hade kunnat köpa en ny, men hur kul är det att göra sig nästan helt på bar backe för en dress så här inna lön!
en vågtång måste jag inskaffa mig iaf! Alex hade sett en på mediamarkt! heter det så?
men jag måste ju spara pengar till thailand resan!! jag hatar att spara, så tråkigt!!


just nu sitter jag i ett par totalt urtvättade tofta mysis och snackar lite på msn, gud vad härligt!!
Gud i London!!!
LOTS OF LOVE!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha man blir så glad när du skriver. det är nog bara för ditt humör smittar av sig :)



hade jag inte varit tvungen att jobba på lördag hade jag fixat ditt hår!



/alleballekung

2008-09-16 @ 22:33:10
Postat av: julle

hallå snygging, jag skickar bilderna på msn senare ikväll! <3

2008-09-17 @ 19:12:38
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0