TJA TJA!

FRIDAY!!! FRIDAY!!! FRIDAY!!! FRIDAY!! Thank god it is friday!!!

Tja, ja idag är det fredag som ni kanske förstår!!!!
Det blev bio igår, jäkla chip choppare film...not good...nä den va mega tråkig!! haha!! Dom bara slogs som fan hela tiden!! Jag fällde inte en tår!!!  har precis varit hos mommi och käkar frulle!! Nice, nice! Tittade på vbå samtidigt!! Så social va jag!! Mommi och jag ska sticka till la strax..jag måste ha en ny bh till...va på kaphal igår poå centan..jag vet inte om det stavas så?? Iallafall så hittade jag en sån fin bh där, med lite spets och så här...gillar inte spets egentligen..menmen den va nice!! Så fanns den bara i vit där så jag hoppas den finns i black i la!! vill så gärna ha en i svart med ju... Mommi och jag ska käka lite lurre, in på bolagret och gå och lufsa lite!! sen börjar hon jobba halv tre så det blir nog lite taight, men det löser sig!! 

Sorry pernilla, fick så dåligt samvete igår när jag kom på att jag skulle ringt dig! Förlåt. men ring ikväll vet ja!!
Nä för helvede, nu måste jag städa!! Sen kommer ju mommi!!! Då måste jag vara klar!! Ska bli härligt, lyssna på dansband med mommi i bilen, finns det något bättre?...i love...

Thinking of you...love....to you all....






ALFRED ALFRED ALFRED ALFRED ALFRED ALFRED ALFRED ALFRED!!



FRIDAY!!! FRIDAY!! FRIDAY!!! FRIDAY!!! Thank god it is Friday!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah du är sjuk i huuuuvet!!!! :D

/alfred

2008-09-12 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0