tjejmiddag??

mmm, jag har tänkt på att ha en tjejmiddag! Jag har ju blivit bjuden på eras men inte haft någon själv direkt!!
Är det något som låter intressant? Jag ska fixa bort lasslo bara! men det är väl det minsta problemet!  Måndag idag, jag fattar inte hur snabbt allt går! helt sjukt! idag får vi två prao elever, rätt så kul faktiskt! Lite nya hue lixåm!
Jobbar 12-20 idag! drygt! jag har beslutat mig för att om jag är ledig i helgen som kommer så ska jag sälja mina gamla kläder fan! lite extra pengar!!

Men alltså, jag vill att det blir fredag nu! så man kan parta lite! Part like a rockstar!

Kommentarer
Postat av: malletheking

jag är PÅ:D du kan hjälpa mig att sälja mina gamla kläder också:D pusss malle

2008-09-29 @ 15:31:21
Postat av: amenva

jaha, är det bara för att jag ska flytta eller? hahahaha



2008-09-29 @ 15:55:52
Postat av: Alina

snygg blogg! :)

2008-09-29 @ 16:00:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: MANGE

ja va trevligt med tjejmidda.. bara jag e hemma då:)

2008-10-01 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0