TJOCKT MED STRÖMAVBROTT

Idag hade vi strömavbrott på jobbet, två timmar! fan vad nice kan vissa tänka då, men det är ju egentligen inte så nice! Tänk så mycket försäljning som förloras! tråkigt för chefen lixåm..
Men vi hade det mysigt i lunch rummet, jag, matte , alex, johan, tobbe!  kan ju säga att jag fick höra en och annan
 snuskberättelse från mina kära kollegor! eller typ "mimmie lyssna inte nu" haha, det var många detajer...
efter jobb stack jag hem till mommi! Vi vårdade våra vovvar! fina blev dom!
Sen stack jag o lasse till hans päron och kolla in deras nya dog! en liten mops! sjukt söt! eddy va namnet! Fyra månader! sjukt säzzy! Sen efter det stack jag hem till alex där mange va! tog en cigg, bytade några ord! sen stack jag hem till lasslo igen! Nu tittar han öpå batman! tråk...jag ska gå ut sista rundan med akke! trött blev jag!
Jag handlade en  ny kofta idag! En svart lång! sån mys ni vet! den är finstickad! så det är ingen sån som sticks och har sig! Ja, men om man skulle boxa sig ur soffan! ta bort maken, borsta tänderna och göra det sista innan läggdax!? är det någon mer än jag som tycker att just dom sysslorna är så dryg och tråkiga? jag kan ligga kvar i soffan en timme bara för att jag inte pallar göra det dryga...någon som känner igen sig?


TJADÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0