väntar..

jag väntar på vbå!! Nu börjar det...helt sjukt att man följer en sådan såpa egentligen, har man inte sett på två veckor så gör det inget för man har inte missat något!! haha, så drygt är det! Men va fan!!
jag har precis käkar frulle! havregrynsgröt med hallon! 2 knäcke med keso och gurka!+ ett glas mjölk! Den frullen står man sig på!! Vet inte vad jag ska äta till frulle bara..jobbar 12-20 idag, drygt..menmen, imorgon jobbar jag 10-18, bättre absolut!! sen på fredag är det ledighet som gäller!! Men sen jobb till helgen igen...

Molly har mjauat lite i natt efter sina små kissar, hoppas dom har ¨ått det bra i sina nya hem, det har dom säkert!!
Jag vill på en såndär riktig hemma fest!! Brukat bli så bra!!
Känns som att det är dax att slänga min lime som ligger i fruktkorgen!!..jag har pallat den limen!!
I Cypern på Nissi Beach, duktigt rädd va jag...jag sa till mommi tänk om vi hamnar i finkan..haha vad vi skrattade..sen tog vi vars en cigg!! Jäklar vad du rökade i cyprus mommi!!..haha nice!!!'Vill åka igen ju, men nästa gång blir det med både pappi och mommi...längtar!!!

nä, nu missar jag ju snart hela såpan!!! haha

skriver i kväll...love to you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0