I går va en helt fantastisk dag!

Mmm, jag var ju ledig igår! Mysig dag! Sov till halv tio! Pappa ringde och sa han ville bjuda mig på lunch! Så vi åkte mot Lödde och käka lite gott! Sen gjorde vi lite ärenden! Det var så fint väder!!

Sen när vi kom hem igen så gick jag hem till en vän som jag inte träffat på länge. Tack för att jag fick komma och säga hej en stund! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Mmm, så där blev det lite skratt och prat!  Moppen som jag kallar den var fin!! Fast jag sa att jag inte kollade på den!!Sen gick jag hem igen ocjh städade och klippte gräsmattan!! Stolt!
Sen gick jag och mamma en helt underbar promenad!! Nu ska jag ut och gå med corre!!
Ta hand om er!! XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0