If you got the money..

I need money till min näst kommande sak jag ska plåga mig med. Give me money somebody!! Men det löser sig alltid!! Det vet jag! Kom precis hem från mamma och pappa. Påsk middag, trevligt och gott! Lasse drog precis hem till jocke the man! Ja, dom skulle supa som tusan antar jag! Hoppas dom har skoj! Jag fick sluta kl två idag! Jag blev jätte glad, det var så skönt! Härligt när man är helt oförberedd om att man får köra hem tre timmar innan pga lite folk! hell yes sa jag till matte och drog snabbt som fan iväg hem innan dom ångrade sig! Gick en timmes runda med corre i det härliga vädret! Mös med lasse lite och vila lite!! Sen var vi hos päronen vis sju tiden! I morgon är det jobb igen! Ser fram emot att soffan kommer på kvällen!! Nu ska jag krypa ner i sängen med molly bredvid mig! Längtar tills lasse kommer och lägger sin arm runt mig i natt! jag älskar dig så babe!!!


GLAD PÅSK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!

Kommentarer
Postat av: carro

har du fått tillbaka vovven. =)



btw, har ni kvar den rosa jackan? =) pusss

2009-04-17 @ 08:44:30
URL: http://cees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0