Jag är snygg, jag duger.

Jag är snygg jag duger. Dom fem orden ska man säga till sig själv spritt språngandes naken
varje morgon framför spegeln. Man ska säga meningen fem gg högt och tydligt för sig själv.Efter ungefär sex veckor har du ett sånt grymt ego. Ja, du tycker helt enkelt att du själv är en riktig snygging. Är du singel och ska ut och ragga och har peppat ditt självförtroende på mitt sätt så här i 6 veckor så kommer du garanterat få napp för grabbsen märker din självkänsla. Och dom ÄLSKAR det!!
Jag säger bara en sak!! Testa det!! Du kommer inte bli besviken!! Är du sambo och han hör dig på morgonkvisten kan det ju bli lite konstiga funderingar från
hans sida om varför i hela världen hans prinsessa står och säger att hon är snygg framför
spegeln! Men lugn han kommer ha överseende med det med tanke på kommande uppbyggnad hos dig själv.

Ja, så nu har jag kommit ut från toan och kört min peppning! Redo för lite frukost snart..10-20 idag!!
Nu är det snart klart där uppe! Ja, jag kan utan tvekan säga att där blev för jävla snyggt och
helvetes trendigt! Mmm, mycket mycket bra! Lasse blev oxå himmla nöjd! Det som är kvar är lite
lister som ska på längst golvet och plasman ska upp på väggen!!

Igår va jag på hemligt uppdrag by my self efter nagel uppfyllnaden! ja, och det uppdraget gav migså mycket! Jag är så glad och fri som en bird!!Sen bar det i väg till Ikea i malmö med mamms! Fick två fina vita hissgardiner utav henne till ovanvåningen! Jag inhandlade fler plädar (lasse får spel på alla plädar!!), ljus, en mysig korg till
molly som hon har bredvid våran säng! Lite sänglampor och lite mer onödigt pill!Sen kom soffan och förgyllde min kväll! Alltid så trevligt! Så det blir nog bio med henne och Ollie på fredag kväll! Kan bli trevligt! Får se om jag jobbar sent eller inte!!Men vi ses foolks!! Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0