MÅNDAG!

My god vad jobbigt det var att gå upp i morse. Fy bubblan! Men nu sitter jag här! Snart start klar för dagen! 10-20 dagen. Jag hatar det..det är så drygt alltså!

Helgen har gått jätte snabbt. Som vanligt när man är ledig. Racer fart! På fredags kvällen hämtade jag upp Soffan hemma hos henne runt åtta tiden! Sen snabbt hem till oss och fixa oss lite och lite cider! 20.57 tog vi bussen in till Landskrona! In på hemakväll och köpte lite snacks till vinet som skulle avnjutas hemma hos matte innan utgång! Jag köpte en påskhare till Matte, den blev nog allt poppis! Ja, sen gick vi tre till tycho, glada i hågen som bara den! träffade lite annat folk! Soffan och jag blev bjudna på varsin snaps utav en av hennes beundrare! Trevligt! Sen blev det Inferno en stund och sen tycho igen!! Jag och Soffan hade så bra ego den kvällen! Hade kunnat ta alla med storm! Mamms kom och hämtade oss kl ett. Lagom som tusan med tanke på att soffan skulle jobba dan därpå och pappa, lasse och jag skulle på tippen runt halv nio på morgonen! Så det blev perfekt!

Lördagen var vi i Höganäs och fira syrrans födelsedag! Det bjöds på världens godaste smörgårdstårta och snacks och gino till efterrätt! Mmm gott! Deras Thailands bilder dök oxå fram på bordet! Gud vad fina kort! Jag fick med min några hem som vi ska göra dubbla av så ska jag ha några svartvita och rama in och göra en liten foto vägg!
Mysigt md lite pill!!

Söndagen sov jag och min karl till halv tio..så skönt! Jag gick en jätte lång runda med corre vid elva tiden! Både han och jag var totalt slut när vi kom tillbaka så jag hoppade in i showern direkt hos päronen och sen ko lasse och hämtade mig! Sen sov jag från kvart över ett till halv fyra! Sen drog vi till rhodos och käka!! Räksallad till mig! Den är fantastiskt god! Sen blev det lite mat shopping på ciy gross!  Ja, så såg våran helg ut! Nu är det bara till att bita i det sura äpplet och ta tag i måndagen! Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0