Mittbena och buskiga ögonbryn!

Ja, jag har börjat med mittbena för trendens skull! Nu är det bara det här med buskiga naturliga ögonbryn som jag håller på med! Jag har slutat noppa dom helt och hållet. Go Mimmie.

Igår på min lediga dag gick jag upp 08.00 började med att städa hela vårat hus, därefter in i shower och fixa till mig lite sen traskade jag hem till mamma och gick ut med corre för mamma har trillat och slagit sig. Efter det blev det frulle sen körde vi hem till mig och fixa våran ugn! Rengöring!! Sen när det var klart så körde vi till Nova och åt och gick och mös lite! För mig blev det ett midje bälte och en skjorta som jag tror att du min älskade Alexandra har! Det blev wook och kaffe efter på Khals fik! Sedan blev det in på mediamarkt och kolla nya platt tvsar! Mmm, många fina!

Sen släppte mamma av mig hos mig och jag började kanelbulls bak som kan disskuteras för jag va inte sådär vidare bra på det! Men skit i det jag försökte hel hjärtat i allafall!
Sen körde jag och lasse och hämtade hans päron i kävlinge efter deras tysklands tripp! Jävlar vad dom kan handla sprit! Ja, dra på trissor! Alle balle ringde mig under lastningen! det va skönt att höra din voice! Sen fick jag ju tyvärr inte tag i dig igen.
Lasslo och jag gick och lade oss halv tio i går kväll..så trötta var vi! Speciellt jag efter mitt kanelbulls bak!

Om ni bara visste vad jag är vårig och älskar allt och alla som rör sig!! Det är så härligt att vara så sprudlandes happy!

Kommentarer
Postat av: jullan

hej snygging! åh tack, ja precis det är ju trendigt nu och ja, ögonbrynen kvar sen jävlar i det är det du och jag och summer 09! tack mimmie. vi får ses snart! älskar dig. puss

2009-04-09 @ 15:55:07
URL: http://itsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0