Påskägg och mys..

Jag har köpt några små påskägg att ge till mina nära och kära! Det är så mysigt att sitta och fylla dem mjed sitt favo godis! Egentligen borde jag ju fylla äggen med godis som jag vet att dom gillar men, nej! Det får bli mina favisar! Det lutar mot helg nu! Hörde att du ska komma hem mange! Trevligt! Jag jobbar till fem i morgon sen är jag ledig hela sköna helgen! På fre kväll blir det nog lite mingel och några glas goda vin i norra hamnen tror jag! Sen på lördags morgon är det tippen som gäller! Mindre skoj! Sen på kvällen blir det av till Höganäs där vi ska fira min syrra Malin! Trevligt det med! Nu ska jag ställa mig framför spegeln och berätta för mig själv att jag duger och att jag är snygg!
Har ni börjat med det än? Börja i dag i såfall!! Det är guld värt!!


Kommentarer
Postat av: carre

jag visste inte att din syster bodde i höganäs.

då skulle du ju känt till var vi bodde. haha.

hur är allt annars?

2009-04-02 @ 14:20:33
Postat av: mimmso

hahah..hennes kille bor där! SÅ det e första gången vi ska dit!! jo tack det är kanon! själv? tack för senast!

2009-04-02 @ 18:37:24
URL: http://mimmso.blogg.se/
Postat av: mange

japp det stämmer jag va hemma.. men åkte upp på lördan igen.. ringde dej på morgonen i lördes.. men du svara icke.. jag kommer hem på fredag nästa vecka.. kanske kan ses en lite stund?

2009-04-05 @ 18:29:42
Postat av: mimmso

okey då!! Vi va på tippen hela morgonen i lördags!! Men hör av dig när du kommer hem dude!

2009-04-06 @ 08:02:37
URL: http://mimmso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0