Sjukskriven och utbränd.

Hur kul låter det dära? Jag har blivit ett vrak, ett riktigt vrak. Jag orkar och vill inte gå upp ur min säng. Vill bara sova. Läkaren sa att jag får sova hur mycket jag vill och när jag vill. Men jag måste sköta min hygien. Det är viktigt. Min diagnos är: Deprission+utbrändhet. Behandling: Vila+medicinering. Sjukskriven till den sista maj men troligen förlängning. Detta är ur konstigt. Jag vill inte göra något, orkar inte göra något. Jag vill bara sluta mig själv och vara för mig själv. Det som är mycket obehagligt är att jag känner inte igen mig själv. Jag brukar ju oftast vara den som pratar mycket och skrattar högt, men jag orkar inte mer. Lite minnesrubbningar har jag oxå..det hör oxå till sa han.. Får panik ångest av mycket folk och höga ljud runt omkring mig. Typisk utbrändhet sa dom. Just nu vet jag inte hur jag ska uthärda detta riktigt men han sa att det kommer gå över, men det kan ta några veckor eller månader. Jag måste tvinga mig själv att gå utanför trädgården för fan. Dras till trygga miljöer och människor som är lugna. Lars, du är min klippa nu. Ge inte upp hoppet om mig. Vi ska klara detta. Jag ska komma över detta. Nu är det promenader vid havet och mysiga lugna studer som gäller. Visst fan ska jag ta dig jävla utbrändhet. Jag ska fånga dig bäst fan du vill.

Kommentarer
Postat av: caroline

oj hoppsan eller vad man säger. inte bra det här mimmi.

det kan hända vemsomhelst egentligen.

har själv varit nere att komma dit, men tog aldrig sista steget.

men jag hejar på dig.

du klarar detta. kämpa.

puss

2009-05-13 @ 08:26:04
URL: http://cees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0