Vad arg man kan bli ibland!!

Mmm, jag kan bli jävligt irri över vissa saker och över vissa personer. Fy för i fan! Ja, nu är det då lite över fredags kvällen..Jag körde till landskrona på direkten i kväll efter mitt helvetes 10-20 pass!! Hämtade upp linnette och körde ner till rhodos! Käka varsin kyckling sallad och sen rulla vi hem till hennes nya lya! Mycket mysig! Jätte trevligt att träffa dig gumman! Samtidigt som jag satt och käka hade jag soffan en stund på luren! Vi håller på att ställa upp ett lag hon och jag! Samt bokade jag att hon och jag ska inviga våran grill här i morgon kväll! Mycket trevligt och underhållande tror jag allt att det kan bli! Jag och linnette bokade upp nästa lördag för vin och llte middags lagning! Längesedan vi gjorde något ihop bruden! Like old times.. Mmm, min kväll på jobbet var mycket mycket trevlig! Tack för den! Längesedan man hade en sådan jobbekväll! Sen racade jag och alex på väg hem på motorvägen tills jag svängde av vid landskrona avfarten! oxå mycket givande!

Jag vet detta låter säkert helt jävla mongo knäppt, men va fan det är min blogg och jag skriver vad jag vill och jag är en människa som oftast berättar vad och skriver vad jag tycker och tänker. det jag ska komma fram till är att idag har jag kännt mig jävligt snygg i dag faktiskt!! Hahaha, fy fan vad det låter hemskt att skriva så. Men jag har verkligen gjort det! Kan det vara dom orden jag säger till mig själv varje morgon som börjat gå igång ordentligt nu kanske? Jag är snygg, jag duger! Kan det vara dom magiska orden som börjat sätta sina spår?

Ja, skämt och skidor nu sitter jag här framför min laptop och har försökt gå och lägga mig en gång men jag kunde inte somna så jag fick gå upp igen..ska jag göra ett försök till?
I morgon ska jag och min älskade poppi shoppa en liten runda..ska man försöka flörta till sig ett par trasiga jeans från gina? Ibland kan han vara riktigt svårflörtad...vad vore inte en bal på slottet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0