2 days left!

Snart åker vi...gud vad härligt!!
I dag har jag och papoa fixat allt det sista!! Allt är klart!
I morgon är det sista jobb dagen. 10-18. Efter det kommer lasse och hämtar mig så ska vi till malmö och käka på jensens, i love that place!! Vi har ett bord bokat till 19.00! Ska bli så mysigt! Bara du och jag raring!!
Jag är trött..tror det blir en liten vila nu en stund, sen ska jag till la i kväll och fixa nailsen ju!! Soffan ska med!! Trevlig!
I går va det jobb, sen solning och sen lite mys med mr love! Sen kom soffan och kollade på beck med oss!!
Visade sig att alla tre hade sett den men kom inte riktigt i håg den ändå!
nä, nu måste jag gå och kissa och slänga i en tvätt, sen blir det chill framför en rulle en stund känner jag!! Men, det kurrar lite i magen...men jag orkar inte ställa mig framför spisen...åhh nej..

Kommentarer
Postat av: carre

ha det så ini helvetes jävla sköny nu svin. haha.

fan vad alla åker.

åh. jag blir så förbannad.



men som sagt, ha det sååå otroligt bra nu. ta hem lite sol och värma till mig i en burk är du söt. =)

pussssss

2009-02-17 @ 11:39:06
URL: http://cees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0