Aldrig mer alkohol.

Fy för i helvete vad jag mår dåligt. Mmm, man får skylla sig själv. Men detta är ju för fan över jävligt. jag som inte skulle dricka. Det va ju den dära Center Syd festen igår. Jätte trevligt var det. Live band och allt! Snacks, buffe mat och fri dryck. ja håll i hatten. Kl sex började dfet så efter stängning så blev det fix ute i lunch rummet och lite för krök med grabbsen! Jag skulle inte dricka igår för jag skulle ut med mammas och pappas dog vid 21 tiden.
Well, vi kom till festen satt oss vid ett bord. jc sätter sig alltid för sig själva! fråga mig inte varför, jävligt töntigt! Det har blivit så dom senaste åren. Ja, vi åt och dom andra drack och jag blev mer och mer sugen på att dricka! Gud vilket sug jag fick! det var full rulle på dans golvet och alla började bli lite smått salongs berusade! jag tror det va Alex som fick mig att vilja dricka! han var ju oxå med fast han inte jobbar hos oss längre!! Trevligt värre!
Ja, så jag tog mitt pick och pack och körde rally hem till päronen som inte var hemma och gick ut med Corre, bätttra på maken och stod och plutade med läpparna framför speglen en stund! Sen var jag i väg igen mot Centan!! När jag kom tillbaks var det många som blev glada märkte jag!! Det va så kul! Sen när soffan slutat jobba så kom hon, jag smysslade in henne på någon vänster!! Gud vad hon är skön! Halsa vin gjorde vi!! Sen tog vi taxi till tAGES!! Ja du, håll i hatten! Nu skriver jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: alfred

jooo jag vill veta mer :D

2009-02-01 @ 21:31:33
Postat av: mimmso

mmm du ska få!!

2009-02-02 @ 09:00:04
URL: http://mimmso.blogg.se/
Postat av: jullan

hoppas du mår bättre nu gullet, men det där med hultsfred! jag är på! det blir ju lite som den där husvagnssemestern vi har pratat om, tänk så kul!! PUSS

2009-02-02 @ 15:35:21
URL: http://juliaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0