Engagerade, Effektiva, Tillgängliga.

Tja! Onsdag i dag! Fint är det! Snö som in i helvetet. Lasse va så go i morse.
-Mimmie, du får gärna ta min bil till jobbet idag för det har snöat as mycket.
-Tack älskling.
Det va sött, känns lite bättre att köra hans när det är snow!
Dagen igår gick bra, trots min långa dag på jobbet. Den avslutades med att jag mötte upp mamma på väg hem så stack vi och solade direkt! Det är så skönt...
På lördag är det den dära överskattade alla hjärtans dag dagen. Jo men visst är det kärt att det finns en sådan dag.
MEN, varför kan man inte vara söt och go mot varandra varje dag? Jag stör mig på det som fan. Sen tycker jag synd om dom singlarna som tycker att det är en jobbig dag för att dom är själva. Nu menar jag inte att alla som är singlar tycker att det är en jobbig dag men det finns ju säkert dom som tycker det.
Jag köpte ett vanilj hjärta till Lasse i måndags bara för att trotsa och göra det då i stället för på lördag! Men man får väl köpa någonting mer kanske...åhh töntigt!

På måndag ska jag fylla på mina nails. Ska bli så nice! Nu får jag åter gå till vita tippar igen. Det har ju varit lite utflippat nu dom senaste gg med glitter tippar! Men tro mig, det är rätt så coolt faktiskt!
Nej nu ska jag göra mig en nyttig och go frulle och läsa tidningen.
 Gud, jag är på så bra humör! Lasse tror väl minst att jag knarkar med detta toppen humör som nu legat i i några dagar!! Låt det stanna!!
Ha en toppen great dag!

Kommentarer
Postat av: carre

i found you babe.

fan va gulligt att du bara fick ta hans bil.

det är fan kärlek.

jag har ju mattias bil varje dag men jag frågar inte utan bara tar den. han har ju sin arbetsbil.

haha.

jag håller med att på lördag är det dags för alla-överskattade-hjärtans-dag.

bra att du köpte hjärtat i fredags.

alltså, vi ska tom få vaniljhjärtan imorn på jobbet.

nu går det för långt fan ta mig.

2009-02-12 @ 09:21:30
URL: http://cees.blogg.se/
Postat av: carre

jag mena att du köpte det i måndags.

jag är för snabb.

jag skriver en mening när jag formulerar nästa i mitt huvud så ibland blir det knas, som då..

2009-02-12 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0