Frukostmys.

Hej! Just nu sitter jag i vårat mysiga kök och bloggar lite! Snart blir det frukost och lite kaffe!
Jag är jätte lycklig, faktiskt! Dock ska jag jobba 10-20 i dag oxå som igår! Men jag klarar det.
I morse gick jag upp vid 06.30, efter det gick jag ut på en timmes promenad! Snacka om duktig va?
Sen fick man frecha upp sig lite och sen nu efter lite fönat hår och sånt där så sitter jag här!
Jag fick förresten låna jätte fina sommar dresses av Sara i lördags! Verkligen toppen bra! Så nu behöver jag knappt köpa något! Jag har ju typ hundra små färgade shorts och linnen och lite annat smått och gott!
Mitt problem är vad jag ska ha på mig när vi åker! Men jag kommer säkert på något bra!
Åhh, jag längtar fan ihjäl mig! Men jag har börjat få lite dåligt samvete för Lasse. Så ska han sitta här hemma i det ruggiga vädret. Min lilla du. Men jag älskar dig i allafall dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0