I love you to the end.

FREDAG! 10-20 på schemat...my god...jag vill inte mera! Jag vill vara ledig! Jobbar helgen + tisadg, sen är jag fri som en fågel några weeks! Det ska bli helt underbart!
Igår kom soffan in en sväng, vi kollade lite resor och röka lite! Mycket trevligt! Vi bojkottar den dära hjärtans dagen båda två. Eller alla tre, lasse gillar inte heller det direkt! Så vi ska hänga lite på lördagskväll!

I kväll blir det bara chill för min del! Hemma halv nio lixåm...fy fan! Låt det gå snabbt!!

Mitt goda humör är fortfarande på topp! Härligt, härligt!

Nu kokar jag havregrynsgröt medans jag bloggar! Det går faktiskt utomordentligt bra!! Nu kokar det..
Häromdagen köpte jag en jätte söt kjol på jc och ett ribbat vitt linne som jag ska ha när vi reser. Svarta tights till det som man kan ta av när vi landar! Så en liten svart kofta och skinnpaj. Men den dära skinnpajen åker ner i resväskan så fort vi kommit fram till Kastrup.

Nu måste jag käka! Trevlig helg dudes.

I love you to the end.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0