I, ME AND MY.

Just för stunden trivs jag med mig själv. Jag trivs med mig rent kroppsligt och hur jag för mig bland andra människor. Trivs med mitt hår och min hud och min doft. Jag har kommit fram till att jag kanske inte är så dum ändå. Jag älskar när Lars ligger bakom mig på natten och sätter näsan mot min nacke  och berättar för mig lite sådär sexigt hur gott jag luktar. Att min kropps doft luktar sött och gott. Då kan man inte låta bli att känna sig sådär älskad som alla människor borde få känna. Jag älskar när du stoppar om mig på morgonen innan du åker till jobbet. Det känns tryggt. Ja, just nu känns allt så bra. För bra. Får det lov att kännas såhär, eller får man lov att tillåta sig själv att känna sig såhär tillfredsställd?

Sofia och Sara har precis dragit hem. Vi har haft en mysig kväll! Kollat på melodifestivalen och på en bra rulle!
Käkat lite morots stavar med dipp! Jag ska köra och hämta Lasse och några andra drägg i stan nu strax! Dom har varit och bowlat och är på Tycho nu tror jag!
I morgon är jag ledig, så då blir det först solning sen blir det frulle och sist men inte minst blir det att åka till Väla och shoppa lite till resan och växla pengar! En mysig dag med päronen alltså! Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0