The day is tomorrow.

Stavade jag rätt till i morgon? Skit samma.
Livet leker...nä det gör det inte direkt! men i morgon kväll så kommer mitt liv leka igen.
Jag satt och tänkte på för en stund sen att jag saknar vissa personer väldigt mycket. Jag tror att ni vet vem jag menar men jag kan ändå rada upp dem.
-Alex A min raring, kom hem för fan nu då.
-Mange mitt glitter. Snart ska du förhoppningsvis flytta ner till oss igen ett tag.
-Alex R, ja det är jävligt sant jag saknar dig. Hell yes.

I dag ska jobba från kl tio till när matte och victor kommer tillbaks från ett möte! Hoppas det går snabbt.
Sen ska jag städa lite och tvätta lite tänkte jag, åhh jag måste verkligen göra det idag...
Nu ska jag platta håret som vanligt.

Och du, släng dig i väggen va. Jag gör på mitt sätt och du på ditt sätt! Tacka fan och hans moster att alla människor inte är likadana. Adjökens.

Kommentarer
Postat av: alex a

jag ska komma hem så fort jag får mitt körkort!! saknar er alldeles för mycket :(

2009-02-04 @ 11:35:54
Postat av: mange

ohh ja.. snart kommer jag hem mimmie!! vi ska ha en underbar sommar till!!:) saknar dej!!

2009-02-04 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0