1 månad kvar...

En månad kvar tills vi åker i dag, eller igår var det!
Helgen har varit bra, myst med vänner och pratat seriösa saker och om roliga saker.
det går så fort om helgerna bara! Hela nästa helg är redan planerad!
Jag och soffan ska hem till min sis på fredag och äta middag. Sen jobbar både jag och soffan på lördag, men på kvällen blir det utgång! En riktig redig utgång ska det bli! Blir nog en TT+ Inferno+ Hbg.
Sen på söndag ska vi till Väla och Ikea. Det hörs att vi får lön på fredag va? Hahaha..
Lasse va ute i lördgas, mega full va han när han kom hem!! Det va faktiskt lite kul!!
 I går kom soffan och sara in en stund! Vi drack lite kaffe och röka lite! Mysigt!
Men mysigast var ändå i lördags när det verkligen kändes som att du var med oss Alex. Där snackar vi sammanhållning! hahah...love!

Kommentarer
Postat av: alex

amen eller hur. ni gjorde min kväll. hade ett leende på läpparna enda tills jag somna :)



2009-01-19 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0