Det är jag som är trasdockan.

Litte trasiga och knasiga..det är något vi e...
Jag har jätte tråkigt! Lars började sitt nya jobb idag! Det hade gått jätte bra. Så glad för honom. Både han och jag fick sjukt bra lön denna månaden oxå. Ja, galet kan jag säga att det var. Denna månaden ska jag unna mig SÅÅ mycket...han med!
Jag är matt idag, känner mig som en åttioåring. Men pillerna ska kicka igång min kropp snart.
Har typ bara legat på soffan hela dagen...trist! Nu väntar jag på soffan..vi ska göra fruktsallad. jag har ätit kött idag. men det är inte så lätt att vara hungrig när man är yr i huvudet hela tiden direkt. Och röka har jag inte heller gjort på två dar..inte sugen ett dugg. Nu vet vi varför jag knappt får någon mens.  Eller jag vet inte, men dom sa att det kan ha med detta att göra. I morgon ska jag och soffan hem till sis och äta planka. Tjockt med mat.
Mamma och pappa kommer hit och ska äta frukost hos mig i morgon. Mamma är ledig och pappa jobbar ju inte på vintern! Nu ska jag kolla lite på glamour i min tristess..
Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0