Du är sällan nervös för något...

Gud, vad rambo var bra! Ni skulle sett mig och soffan. Vi var helt uppslukade av Rambo. Soffan satt och bett på naglarna och jag satt och kramade en kudde! Den va så bra att jag inte ville att den skulle ta slut. Och fattar ni? Jag somnade inte...jag brukar oftast somna när jag ser på film så där på kvälls kvisten. Men icke igår.
Ja, det va mysigt vi satt och snacka lite efter rullen kolla lite saker på nätet som va ska uppfylla. Ja, nu gör vi det.
Jag har precis käkat frulle. havregrynsgröt med kiwi på. gott.
Snart ska jag platta håret sen bär det av till jobbet! Jag känner för en afterwork i kväll! Ska höra om någon är på faktiskt!! varför är det så tråkigt att platta håret?
Ella idag tänker jag på dig.

Lars, jag beundrar dig. när du klär av dig lämnar du ett klädesplagg i varje rum.
Du förstår hur jag tänker, även när de flesta andra skulle bli förvirrade.
Du respekterar mina drömmar även när du vet att att de är orealistiska.
Ibland ser jag att du ler åt dig själv,  när du inte tror att jag tittar.
Du kan få mig att skratta åt mig själv när jag är på dåligt humör.
Du är bättre än jag på att berätta roliga historier, och glömmer aldrig bort poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0