Den svimmande flickan.

Flickan som svimmade framför sin far, det är jag det.
Jepp, i morse så stack jag hem till mamma och pappa innan jobb för jag skulle käka frukost där och hämta lite tvätt som mamma tvättat åt mig. Precis lite över nio när jag skulle gå ut och ta på mig min jacka i hallen så kände jag att mina ögon var konstiga. Kan inte beskriva känslan alls riktigt. Dom gick lixåm ihopa på något konstigt sätt. Rätt som det var så svimmade jag och pappa hade mig i sin famn. Fy fan vad läskigt det var..han bar in mig i sängen och ringde akuten eller var det var han ringde. Jag var så fruktansvärt yr, helt sjukt och vilken huvudvärk.. Ja, så kom vi in till läkaren som tog en massa jävla prover och ställde massa konstiga saker. Fan vad  jobbig hon va. Jag fick ligga uppochner i sjukhussängen så vände hon på mitt huvud två gg jätte snabbt...ja jag trodde jag skulle spy av yrsel.
Mitt fel var att jag har blodbrist, hjärnbrist, näringsbrist och vitaminbrist! TACK för den käftsmällen. Hon jämnförde min kropp med en motor.
-Mimmie, tänk att din kropp är som en bilmotot som håller på att gå sönder, så ser det ut i dig.
-Ehh...okey....jaha jaja, hur fan ska man kontra det då?
Tjockt med mediciner och vitaminer fick jag utskrivet som min kära far snällt fick gå och hämta ut till mig.
Hon började ändå börja snacka om  att det kunde vara en början till anorexi..NEJ FÖR HELVETE.
Ja, så när vi kom hem så tvingade pappa nästan i mig en liter standar mjölk. Fy för helvete vad äcklig den är, smakar ju bara grädde. Så nu måste jag dricka bla mjölk och försöka äta mer kött och framförallt inte leva på frukt och wook grönsaker för då skulle det gå illa. Jo men visst, jag fattar inte allvaret.
Så nu blir det vila för mig dom två kommande dagarna. Kul ju?? jag hatar att inte kunna jobba..jag får så dåligt samvete för dom på jobbet..

Kommentarer
Postat av: mange

du mimmie.. nu skärper du dej! lyssna nu på oss och läkaren.. du kan inte hålla på så här längre.. kommer ringa dej en dag ocg prata vett med dej! puss på dej hjärtat

2009-01-21 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0