härligt det va att prata med dig!

jag pratade precis med b i telefon! Jag bara ringde upp! jag kan verkligen prata med dig om allt mella himmel och jord!
Jävligt konstigt att vi båda är sjuka!! hahaha, thats life.
Jag ligger i soffan och är ensam. Jätte ensam! Va precis och kissade. Sjukt jobbigt var det att gå från soffan till toan...men jag kom dit tillslut. Gud vad kissig jag va!!!
så nu har febern satt igång igen..det va jobbigt att jobba idag. mitt huvud har varit tungt som tio kilo sten.,
Min droppande näsa har varvats med host attacker bakom kassan! Stackars dig har kunder sakt...du borde ligga hemma i stället!!! ja gud vad jag tycker synd om mig själv...lilla mimmso!
Jag vill ha mommi här...mommis varma mjölk med halstabletter i.
Jag älskar dig mamma. Du är mitt guld. pappa du är mitt silver.
Jag är en rätt så ängslig person har jag kommit på! B, du säger att jag är en fegis och hård och känslokall.
Ja, det kanske jag är..men ändå inte. Sen en annan kompis säger att det ser ut som att jag kan gå genom eld och vatten.
Går där med näsan i vädret och tror att jag är nån . Ack nej, där har du fel. För det vet jag att jag inte är och försöker defenitivt inte vara någon jag inte är. '
Ge mig styrka, ge mig tålamod med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0