IDROTTSGALAN FÖR HELA SLANTEN.

Vi kollar på idrottsgalan. Jag vill med vinna priser ju...
i dag fick jag ett mess från soffan "Nu har jag köpt en ny rengörings lotion till dig" skrev hon..
Är hon inte för go? Hon måste kollat in min sån i badrummet igår och sett att den var nästan slut! My babe.
Läste i metro idag tjejer om det dära blåa ljuset som spreds på himmeln i lördags kväll när vi satt och rökade! Det var många som trodde att det var ufon!! Det var något helt naturligt som händer typ tre gg om året!
I morrn är jag fri, jag är ledig! Vi ska måla fönster...och jag ska fixa några saker med pappa i stan! Så blir det ju säkert givetvis fik som vanligt! Vi bara fikar och fikar! I dag har vi sänkt priser på rea varorna på jobber till HALVA REA PRISET! Vet ni hur cheap det är? Helt sjukt, vi kastar för fan varorna efter kunderrna! Daqgen har gått rätt snabbt på jobbet! Blev lite ledsen ett tag, men det gick över!

Det är upp till dig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0